Kjøpsbetingelser

ico

Vi aksepterer betaling med Visa / MasterCard.

 

Samtlige priser i nettbutikken er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkludert merverdiavgift (MVA)

 

Porto tilkommer levering.

 

Kunden dekker porto dersom varen skal returneres.

 

Leveringstiden er normalt 2-4 dager.

 

Er du under 18 år må du ha tillatelse av foresatt/verge for å bestille hos oss.

 

Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager. Vedlagt alle bestillinger følger angrerettskjema, som må benyttes. Ved retur må varen være ubrukt, merkelappene må ikke tas av, og varen sendes i retur i sin originale emballasje.

 

Reklamasjon gis ved feil eller mangler på varen(e). Ta kontakt med oss på post@la-famiglia.no ved eventuell retur, da vi dekker returkostnadene.

 

Kundedata oppbevares i henhold til norsk lov, og vil ikke bli delt med eller solgt til en tredjepart.

 

Salgsvarer har dessverre ingen returrett! På tidsbegrensede salg, gjelder vanlig returrett.

 

 

Ofte stilte spørsmål:

 

HVA SKJER OM PRODUKTET HEG HAR BESTILT ER UTSOLGT?

Enkelte ganger kan en situasjon oppstå hvor varen er utsolgt men likevel vises på nettbutikken. Vi vil selvsagt tilstrebe at dette ikke skjer og vil ta kontakt med deg umiddelbart om dette skulle oppstå. Ditt kort vil ikke bli belastet da varen da ikke har gått ut av vårt lager.

 

JEG ØNSKER Å RETURNERE VAREN MIN, HVORDAN GÅR JEG FRAM?

Returskjema ligger vedlagt i pakken din – fyll ut og send pakken tilbake til oss. Varen må være i samme stand som da du fikk den - ubrukt og  alle tags skal henge på.

Angreretten på en ny vare gjelder ikke dersom den av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt (f.eks sminke, lukt av parfyme eller røyk)

 

HVEM BETALER FRAKT FOR RETUR AV VARE?

Om du ønsker å returnere varen din er det du som kjøper som står for frakt.

 

HAR JEG SAMME RETURRETT PÅ SALGSVARER?

Vi har ingen mulighet til å ta salgsvarer i retur.

Ved kampanjetilbud, eksempelvis 20% på en vare en dag, gjelder returretten som ved vanlig kjøp.

 

HVORDAN VET JEG AT DERE HAR MOTTATT RETUREN MIN?

Du vil få en mail om at vi har mottatt varen din og skal behandle saken så fort som mulig.

 

KAN JEG BYTTE?

Om du ønsker å bytte varen din, så må du fylle ut returskjema som er vedlagt i pakken din og returene varen i samme fatning som du fikk den til oss. Du vil da bli tilbakebetalt for varen og du må selv inn og bestille ny vare på nettsiden vår. Dette gjelder også hvis du kun ønsker å bytte til en annen størrelse eller farge i samme stil.

 

HVOR ER PAKKEN MIN?

Du vil få en mail med sporingsnummer når vi har klargjort varen og sendt den avgårde.

 

FRAKT OG LEVERING

Det vil ta mellom 2 – 5 virkedager før varen er ankommet hentestedet. Vi tar forbehold om noe lengere leveringstid ved kampanjer og helligdager. Vi sender dessverre ikke til utlandet.

 

 

GENERELL INFORMASJON OM ANGRERETT OG REKLAMASJONER

 

Reklamasjon

Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemet så fort som mulig. Vi må ha melding om skadet vare SENEST 3 dager etter du har mottatt den. Når reklamasjonen er godkjent refunderer vi kostnadene tilbake til din konto, eller sender en ny vare.

 

Angrerett

Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen så de er oss i hende innen 14 dager etter mottagelsen. Gi oss beskjed på mail om du ønsker å benytte deg av angreretten, du trenger ikke å oppgi grunn. Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand, sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket. Fyll ut angrerettskjemaet som vi sender deg på mail sammen din ordrebekreftelse, og legg denne ved i returpakken. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt refunderer vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

 

Ved kredittkortkjøp vil du få pengene refundert direkte til ditt kort (som du betalte med) for varer som er sendt i retur.

 

Uavhentede pakker

Dersom vi får en pakke i retur fordi den ikke er hentet av kunde vil kunden bli belastet med et gebyr på 200,- for den ekstra kostnaden vi har hatt.

 

COPYRIGHT

All tekst og bilder tilhører LaFamiglia AS.

Ved repost på Instagram eller Facebook skal alle bilder krediteres @la_famiglia

 

Vi tar følgende forbehold:

- Varen kan være utsolgt.

- Farger kan avvike noe fra virkeligheten.

- Skrivefeil.

- Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.

 

La Famiglia AS er ansvarlig for kredittkorttransaksjoner gjort gjennom denne nettsiden.